Administratief Medewerker Personeelszaken (Haarlem)

Administratief medewerker Personeelszaken (Haarlem)

PropertyView is een dienstverlenende organisatie die zich toelegt op het professioneel management van met name commercieel onroerend goed in Nederland. Onze organisatie kenmerkt zich door een flexibele werkwijze, servicegerichtheid en een persoonlijke benadering. Wij werken met een gedegen team professionals die goed op de hoogte zijn van ontwikkelingen op de markt en ruime kennis en ervaring hebben op het gebied van vastgoedmanagement. PropertyView heeft twee vestigingen in Haarlem en Rosmalen. In Haarlem wordt de administratie verzorgd, terwijl in Rosmalen het technisch vastgoedmanagement wordt verzorgd.

Als Administratief medewerker Personeelszaken bij PropertyView ben jij zowel intern als extern het aanspreekpunt voor HR-gerelateerde zaken.

Functieomschrijving

  • Je zorgt dat de personeelsdossiers compleet zijn en op verzoek lever je informatie aan externe instanties.
  • Je bent de vraagbaak voor arbeidsvoorwaardelijke vraagstukken voor medewerkers en leidinggevenden.
  • Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden van de personeelsadministratie en alle vraagstukken met betrekking tot in-, door- en uitstroom, zoals het opstellen van arbeidscontracten, het doorvoeren van wijzigingen en het tijdig aanzeggen van medewerkers binnen de wettelijke termijn.
  • Je verzorgt de salarismutaties en voert de controle uit op de salarisverwerking.
    Werving en selectie van nieuw personeel. Je bent het aanspreekpunt voor externe partijen, stelt vacatures op en bewaakt deze. Je beoordeelt in samenspraak de binnengekomen CV’s en bent verantwoordelijk voor het uitnodigen / afwijzen van kandidaten.
  • Je coördineert en bewaakt het ‘onboarding’- en het uitdiensttredingsproces.
    Het bijwonen van sollicitatie- en einde arbeidsovereenkomst gesprekken.
    Het coördineren en bewaken van het proces bij langdurig (ziekte)verzuim.
    Het registreren en communiceren van ziek-/betermeldingen en verlofregistratie. (UWV, Arbo etc.).
 
Functie eisen
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau en heeft bij voorkeur een HR gerelateerde opleiding afgerond.
  • Je hebt goede kennis van en ervaring met werken met Microsoft Office. Kennis van Nmbrs is een pré.
  • Je bent nauwkeurig, zelfstandig en hebt een gestructureerde manier van werken.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs.

 

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende, veelzijdige en verantwoordelijke functie als HR medewerker waarin eigen inbreng in de HR processen wordt gewaardeerd.
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband voor 24 uur per week, standplaats Haarlem maar ook regelmatig op locatie in Rosmalen.
  • Marktconform salaris met daar bovenop een bonusregeling.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. 28 vakantiedagen, pensioenregeling waarbij wij 70% van de premie bijdragen, hybride werkplek, reiskosten- en thuiswerkvergoeding, mobiel van de zaak.
 

CONTACTGEGEVENS

Bij spoed bel ons: (073) 523 12 82