Technisch secretaresse / medewerkster servicedesk - Rosmalen

Technisch secretaresse / medewerkster servicedesk – Rosmalen

PropertyView is een dienstverlenende organisatie die zich toelegt op het professioneel management van met name commercieel onroerend goed in Nederland. De organisatie kenmerkt zich door een flexibele werkwijze, servicegerichtheid en een persoonlijke benadering. Wij werken met een gedegen team professionals die goed op de hoogte zijn van ontwikkelingen op de markt en ruime kennis en ervaring hebben op het gebied van vastgoedmanagement. PropertyView heeft twee vestigingen. Vestiging Haarlem verzorgt de administratie en vestiging Rosmalen het technisch vastgoedmanagement.

In verband met uitbreiding van onze portefeuille zijn wij voor onze vestiging in Rosmalen op zoek naar een technisch secretaresse / medewerk(st)er servicedesk, een spin in het web, voor 32-40 uur per week.

Functieomschrijving
Op de service afdeling ben jij hét visitekaartje van PropertyView, je staat in direct contact met de huurders en uitvoerders. Naar ons idee bestaat voor ieder gemeld probleem een passende oplossing. Je ondersteunt de technisch vastgoedmanagers binnen de organisatie met zeer uiteenlopende zaken. Denk hierbij aan het verhelpen van storingen en het beantwoorden van diverse huurdersvragen. Al met al ben jij het eerste aanspreekpunt van de organisatie, waarna er gekeken wordt wat je zelf kunt betekenen in de case of waar je de hulp van de technisch vastgoedmanager bij nodig hebt.

Jouw werkzaamheden:

  • Beantwoorden van uiteenlopende huurdersvragen en het zoveel mogelijk zelfstandig afhandelen van technische storingen en dagelijkse reparatieverzoeken;
  • Doorzetten van storingen en reparatieverzoeken naar aannemers;
  • Onderhouden van het contact met de huurders met betrekking tot onderhoud;
  • Onderhouden van contact met onderhoudspartijen;
  • Verzorgen van de correspondentie, rapporten, overzichten, etc. voor de technisch manager.
  • Zorgdragen voor de inkomende post, het e-mailverkeer en administratieve taken.

 

Jouw kwaliteiten:

  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je bent klantvriendelijk;
  • Je gaat voor kwaliteit;
  • Je bent oplossingsgericht

 

Jouw kwalificaties:

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Affiniteit met het beheer van commercieel vastgoed;
  • Communicatief vaardig en je vindt het leuk om in een team samen te werken;
  • Proactieve instelling en je gaat accuraat te werk;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Goede kennis en beheersing van het MS Officepakket.

 

Wij bieden:

PropertyView biedt een uitdagende, veelzijdige en verantwoordelijke functie. Goede mogelijkheden voor opleiding en ontwikkeling. Wij hanteren marktconforme arbeidsvoorwaarden en bieden je een tijdelijk dienstverband aan met uitzicht op een vast dienstverband.

CONTACTGEGEVENS

Bij spoed bel ons: (073) 523 12 82